< div id=”header ”>< / div>

söndag 27 juli 2014

Hallå är det språkröret? - Nej det är jag som är krysskandidaten nr 6 !

VAL TILL KOMMUNFULLMÄKTIGE
Miljöpartiet de gröna
Du kan personrösta genom att sätta ett kryss för den kandidat du helst vill ska bli vald. Du kan inte personrösta på fler än en eller någon annan kandidat än de som står nedan.

Stefan Edlund, 48 år, lärare, Blixtorp
Madeleine Holgersson, 26 år, ekonom, Mariedal
Johan Rosander, 32 år, förskollärare, Håsten
Linnea Sandahl, 21 år, student, Veddige
Martin Bagge, 33 år, programmerare, Mariedal
Pierre Ringborg, 59 år, fullmäktigeledamot, Centrum
Martin Öberg, 32 år, marknadsförare, Söderhöjd
Samuel Lindh, 30 år, statsvetare, Nyhem
Therese Rosander, 31 år, ekonom, Håsten
Göran Andersson, 51 år, småföretagare, Valinge
Stig Gesterling, 64 år, ekonom, Tångaberg

Är jag språkrör för hela miljöpartiets politik i valet? Nej jag har begränsat mig till den lokala listan och står på den mitt i som nr 6 på Miljöpartiets varbergslista. Jag har anmält mig till en regional KANDIDATUTBILDNING den 10 augusti där jag ska få lära mig mer hur det är att vara kandidat. Spännande!

Inga kommentarer: