< div id=”header ”>< / div>

onsdag 7 december 2011

Jag -en människa som lever i fel värld!

Ska ekofacism rädda klimatet jo om Kina får bestämma de har redan lagt beslag på svensk bilindustri så det räcker.Sjukt är samhället och mycket valfrihet erbjuds vad gäller vårdcentraler men sjukhuset i Varberg mår sämre än någonsin. Ibland undrar jag vad politiker lever i för drömvärld då ingenting är längre som förut och det finns drömscenarion och mardröms-scenarion.

Jag har själv upplevt helvetet på jorden det finns i mitt svarta hål när jag ingenting varit värd under tio år. Inte ens en egen bostad,inte något arbete,ingen inkomst mer än burkplockning och beroende av andras välvilja. När jag efter att ha legat ute i fem veckor och gått ner 25 kg bestämde jag mig för att kämpa. Det var lagom till valrörelsen 2006.Jag gick en kristen alphakurs, MP gjorde ett bra val och alliansen tog över. Nu har det gått ytterligare 5 år och om nu MP-karriäristerna kämpar om platser vid köttgrytorna kämpar jag fortfarande. Att vi ska införa medborgarlön,avskaffa kärnkraften,för mångfald både bland natur och bland människor. Att ANDRA ska rädda klimatet och att jag inte kommer att få någon hjälp kan jag kallt räkna med. Det är inte mitt samhälle jag kommit tillbaka till. Det är en ny ofrihet som ställer MER KRAV än då jag var nödställd uteliggare.

Inga kommentarer: