< div id=”header ”>< / div>

tisdag 27 juni 2017

Hämnarna på facebook firar stora triumfer !

"Hämnarna" på facebook kan se lite olika ut men firar stora triumfer.

I första fallet är det en fd (i stort sett utesluten) Sverigedemokrat som blockerat mig som firar triumfer med någon slags klipp och klistra-konversation utan något sammanhang


I andra fallet är det en jag tog bort som fb-vän ej politiker som av någon anledning vill redogöra någon slags politisk livestory om mig. I detta fallet en text jag kan se men kan inte kommentera texten. "fb-vännen" påstod att han bara kommenterar det JAG själv lagt ut på min fb-sida men när jag tog bort honom som fb-vän kom följande fram från hans egen fb.

" Det är mycket trist...vi jobbade på Monark ihop i början på 80-talet, då var han en radikal tänkare på miljöområdet. Senare startade han och andra miljöpartiets avdelning i Varberg, på 90-talet satt han i kommunstyrelsen. Söp ner sej, förlorade allt, var nere på botten, hemlös och tog sej sen upp. Blev politisk aktiv igen och blev invald i kommunfullmäktige. Det gick honom åt hjärnan tror jag, han gjorde sej omöjlig i partiet först, sen kom fejjanrasismen och bråket med partiet som inte accepterade rasistiska utfall"

Som OFFENTLIG PERSON tvingas jag stå ut med detta då jag fortfarande har politiskt tillsatta uppdrag. Att värja sig för skitsnack och vad folk säger på stan får jag vänja mig vid. De ser mig uppenbarligen som ett politiskt hot och det gäller att smutskasta mig så mycket som möjligt. Men de kommer inte att lyckas jag är tyvärr alltför hårdhudad och immun mot dösnack så den gubben går jag inte på.

Inga kommentarer: