< div id=”header ”>< / div>

lördag 8 februari 2014

Jag har en skuldsanering och jobbstimulans i häxprocess!

Det har varit en tung vecka för mig. Jag håller på med en skuldsaneringsansökan i process och denna lämnade jag in i maj förra året efter att under ett halvårs tid gått hos en skuld- och budgetrådgivare. Jag kommer ingen vart i min tillvaro innan detta är klart. Nu i veckan har jag lämnat i ett yttrande och sedan väntar jag på dom: Bifall eller Avslag på min skuldsaneringsansökan.

Nummer två är att jag nu kommer att överklaga att jobbstimulansen inte gäller mig och det går nu till förvaltningsrätten i Göteborg för avgörande. Fördröjning och förhalning av allting jag gör drar ner på allt jag gör och vill.Känns som hela samhället vill jävlas med mig. Jag håller dessutom på och tränar på Friskis & Svettis på recept för att hålla mig i form och humöret uppe. Men det känns väldigt tungt just nu.

Inga kommentarer: